duminică, 15 mai 2016

Banii nu aduc fericirea- ep.1

Oamenii care ma cunosc stiu ca rabufnesc foarte greu. De obicei incerc sa-i inteleg pe toti idiotii din lume. De data asta insa ceva ma apasa. Este de notorietate faptul ca aplicam in fiecare an la AFCN pentru a obtine fonduri. Banii se duc evident catre VSLO. Aceste fonduri ma ajuta foarte tare sa-mi tin ideea (tampita spun unii) de a face totul absolut gratuit! Ultimele incercari de a obtine bani au esuat si de fiecare data am citit cu interes rapoartele de evaluare. De obicei sunt evaluari total opuse ale aceluiasi subiect dar in general am presupus ca probabil, fiind foarte multe proiecte este foarte greu sa decizi care este mai bun. In aceste conditii, probabil, trebuie sa ai si un pic de noroc. Pana aici totul bine. Astazi am citit ultimele evaluari si m-am hotarat sa fac publice cateva pasaje. In special pentru cei care vin la festival. Lectori si participanti deopotriva. Cred ca toti sunt interesati, stiind ce inseamna VSLO pentru ei, sa vada ce inseamna VSLO si pentru altii. Altii = cei care decid ce trebuie si ce nu trebuie facut in privinta culturii romanesti. "romanesti" pentru ca vorbesc de Romania. Romania = tara in care m-am nascut si in care m-am hotarat sa schimb ceva acum multi ani
Citez: "Initiatorii si colaboratorii proiectului nu au cunostinte, studii si experienta in domeniul artelor vizuale la nivel profesionist (studii universitare in domeniu)". Precizare: initiatorii suntem noi. Colaboratorii sunt lectorii si invitatii care sustin seminariile.
Va urma....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu